Informasjon

Dette området gir deg som klubbleder, medlemsansvarlig og styremedlem viktig innsikt i hvilke data og registreringer som finnes for din klubb.

Hvilke roller kan se og har tilgang til dette:

  • Leder
  • Styreleder
  • Styremedlemmer
  • Medlemsansvarlig

Denne tjenesten er under utvikling og flere rapporter og interessante rapporter vil komme fremover.

Under utvikling:

  • Medlemsskapstrender for din klubb
  • Sammenligninger med lignende klubber
  • KPI for støtteordninger
  • Kompetanse


Selv om NIF vet litt om hva man har behov for på klubbhuset, så ønsker vi gjerne innspill på hva DU ønsker å få innsikt om på vegne av din klubb. Du kan bruke dette skjemaet for å sende inn ønsker: Registrer ønsker

Feil kan forekomme :-(
Som med alle nye digitale tjenester; feil i data og løsningen kan dessverre forekomme. Meld gjerne i fra om dette også i samme skjema som du kan registrere nye ønsker. 

Generelt om de dataene du ser:
Dette er tall og registreringer som NIF har lagret og ivaretar i Idrettens sentrale database. Tallene er som regel basert siste tilgjengelige informasjon. Alle dataområder har en sist oppdatert dato synlig. Det du ser er i all hovedsak det grunnlaget som NIF benytter i ulike beregninger, fakta, og underlag for f.eks stønadsordninger. 

Best på kontoret og større skjerm?
Ja,- Innsikt er best på litt større skjerm. Det fungerer OK på mobilen også, men du vil få best opplevelse ved å bruke løsningen på litt større skjerm. 

Hvor ofter oppdateres data?
Data kalkulleres ofte på natten og vil i enkelte rapporter være tilgjengelig dagsferske på morgenen. Men andre rapporter hvor det er naturlig et lengre tidsperspektiv hvor ofte det kommer nye data fra kilden så kan det være så sjelden som en gang i måneden. Se etter datostempel på enten selve dataobjektet eller hele rapporten.